Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 23:40 - Денят за който сте мечтали..
Автор: awesomepeople Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2360 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 01.02.2010 23:40


 Бийп! Време е за почивка, но истинска, като по филмите където хората никога не кашлят! Та... нека си представим, че най-накрая имаме един ден, в който можем да правим каквото искаме... буквално! Е? Какъв е вашият перфектен ден?

Рожденният ви ден, денят в който вие сте важен? Някой голям празник, който прекарвате със семейство, приятели... или просто най-обикновен ден в който правите нещата които обичате най-много и цените в живота си?

Ще се разхождате ли голи по плажа или ще правите секс с колкото се може повече хора, или може би ще го прекарате в четене на поезия?! И все пак.... нека решим, защото рано или късно този момент ще дойде... трябва да знаем какво да правим, и да не губим време в решаване!

Защо ли се сещам какво ще избере Джоши?! 
Обичам плажа, а понякога е хубаво да се ползва НЕ по предназначение

Представям си моя перфектен ден в статична обстановка почти до по-голямата част от него- да се излежавам в леглото и да не мисля за нищо, и да не съществува нищо! В най-добрия случай това легло ще е в къща, високо в планината, и ще е през зимата. Ще посрещна най-красивия изгрев! Ще има много ментов чай, може би и малко ром. Ще направя най-прекрасните снимки в живота ми! Ноооо, всичко това ще се случи до обед, защото може би не обичам спокойствието и природата чак толкова много. Хората са важните за мен, наистина най-важните. За това, бих прекарала един невероятен обед със семейството ми, със абсолютно всички, когато става такъв шумен хаос! Обичам да заставам отстрани и да слушам шумотевицата! Анд ден.... идва веселата част. С Джоши ще отидем да се татуираме и да се продупчим- естествено няма да ни боли, защото болката е невъзможна в този ден- и ще сме супер готини! След това едно  огромно концертче, на любима група, с любимите приятели. Искам да усетя енергията и ... абе да не изпадаме в подробности (джин, джин, тоник).

Несъмнено всички сме имали дни които не сме искали да свършват - екскурзий с приятели, празници и прочие. Всички предполагам могат да дадат стотици примери. Това ли е най-важното? Да споделиш един ден с хората които обичаш, цениш и той мигновенно се превръща в "денят мечта"? И аз обожавам да излизам и да се забавлявам с приятели и това несъмнено е едно от любимите ми неща, но сега ще се помъча да дам малко по-различен пример за "моят перфектен ден".

 

Денят започва не по-различно от всички други - кафе, цигара(нещо което присъства във всеки мои перфектен ден btw :D )След приятното събуждане следва малка екскурзия(времето разбира се е невероятно хубаво и подходящо за това)

Насочваме се към планината(обичам я!) и някое курортно селце в нея. Избирам си позната дестинация - Априлци. След известно време "изгубено" в път, обичам да пътувам затова не го намирам за изгубено, пристигаме и веднагически започва обиколката на всичко интересно намиращо се от избраното от мен селце. :)

След приключване започва най-хубавата част- намиране на място където можеш да си починеш и спокойно да размишляваш върху всичко без никой да те безпокой. Мястото естествено е с невероятна гледка към хълмовете на величествената Стара планина. Музика, пееш си колкото силно можеш, въобще си изолиран отвсякъде. И докато времето леко минава идва разкошният залез... След това ... си тръгваш. ;)хахаха

 

Ако след неговия перфектен ден, аз изглеждам като алкохоличка, това е абсолютна случайност!!!

Да, никъде не споменах за човек с който бих направил всичко това.

Понякога уединението е хубаво и се случва да ми се иска да прекарам един цял ден сам, все пак това е моят перфектен ден, не ми се месете в него. (You wish…)

 

П.П.  Мерелин Монро е имала 6 пръста на единия си крак!
П.П.П. Той е с лилаво, а аз със този страннен цвят!

Е, видяхте желанията на две застаряващи деца! Така че, стягайте куфарите с мечтите и ...пътувайте мисловно (за сега)! 

До следващия път, 
Джоши и Поши! 



Тагове:   мечти,


Гласувай:
10



1. xfire - Алоха, Джоши и Поши и добре дошли...
03.02.2010 18:32
Алоха, Джоши и Поши и добре дошли:)))
Перфектия ден може да бъде навсякъде, стига да си с готини хора наоколо, но все пак най-най-перфектния ми ден би бил на планина, ако може да има конче за яздене и сняг, който да се сипе по гърба му и да стигнем до една много далечна хижа, топла и с чудесен изглед. Не знам дали ще ми хареса уединението, не е изпитвано още:)))
А дестинацията, на която много бих искала да отида е Южна Африка:)))
цитирай
2. kleopatrasv - Специален може да бъде денят ми, в ...
13.02.2010 21:09
Специален може да бъде денят ми, в който съм със специален за мен човек. Колкото до перфектния е този с перфектното ми настроение, естествено пак заради този човек....
Поздравления!
цитирай
3. анонимен - (-:
08.04.2010 15:22
ей, супер сте!
ахахахахах
много слънчеви и мечтаещи.
а аз пък имам "перфектни моменти" - в тях всичко е възможно и е много безкрайно, в тях пиша добрите си текстове ... другите са просто помеждодругото.
иначе ... всеки ден си има собствен чар.
много усмивки !
цитирай
4. joys - ей, супер сте! ахахахахах м...
08.04.2010 15:24
анонимен написа:
ей, супер сте!
ахахахахах
много слънчеви и мечтаещи.
а аз пък имам "перфектни моменти" - в тях всичко е възможно и е много безкрайно, в тях пиша добрите си текстове ... другите са просто помеждодругото.
иначе ... всеки ден си има собствен чар.
много усмивки !

т.е. аз!
цитирай
5. awesomepeople - :)
08.04.2010 21:53
joys написа:
анонимен написа:
ей, супер сте!
ахахахахах
много слънчеви и мечтаещи.
а аз пък имам "перфектни моменти" - в тях всичко е възможно и е много безкрайно, в тях пиша добрите си текстове ... другите са просто помеждодругото.
иначе ... всеки ден си има собствен чар.
много усмивки !

т.е. аз!


Благодарим много за милия коментар!!! Нека 'перфектните моменти' не спират!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: awesomepeople
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26400
Постинги: 5
Коментари: 16
Гласове: 399
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930