Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 20:44 - Нека всички онези, които са сигурни, че рано или късно ще обиколят света, да вдигнат ръка!
Автор: awesomepeople Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2130 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 27.01.2010 20:54


 Поради породения невероятен интерес към нашия блог решихме да започнем незабавно със следващия постинг! Юпииии... С Джо решихме да обсъдим темата за т.н. bucket lists, или най-важните неща, които трябва да направим преди .... да дойде време когато няма да можем да ги правим. Дали защото са необходими или просто защото са забавни... 
Странното с подобни списъци е, че е адски трудно да се изпълнят. Например аз винаги си намислям колко много неща ще направя в началото на всяка година и ентусиазма ми се качва до небето. Е, след първата седмица на новата година този лист е дълбоко забравен, дали заради връщането към всекидневните занимания, или просто защото много сме се напили на 31-ви и сме забравили (angel). Понякога дори ми се струва, че в момента, в който някаква цел попадне в този лист се превръща в невъзможност. Естесвено има хора, които не се спират докато не завършат лист със задачи- петилетка за четири години! Е, ще сложа в следващия си списък да изпълня всичко в списъка, току виж помогне! Аз обожавам списъците, но повече обичам да ги съставям! 

За какво са ни някакви тъпи бъкет листи? Толкова ли сме малоумни, че неможем да запомним какво искаме, мечтаем? :)

Както по-горе споменава другото dummy грижещо се този блог, някои от нещата в т.н. от нас бъкет лист може никога да не се осъществят, но защо да не си мечтаем да ги направим?  Защо да неискам да се гмуркам, нищо, че немога да плувам, много, много.  Защо да немога да мечтая да скоча от самолет, нищо, че ме страх от високо?  Важни са мечтите, желанието да направим нещо повече с живота си, нещо различно, по-интересно от толкова "безцветното" ни ежедневие. Тук идва момента в който решаваме, че трябва да направим списък с нещата които искаме от живота-> наш собствен бъкет лист.

И все пак, какъв е вашият "bucket list" и въобще имате ли такъв?
А ние с удоволствие зачеркваме една точка от нашите бъкет листи - make a blog on the internet!
Но не и, да станем известни с блога си в интернет.... за сега!

Искренно Ваши, 
Поли и Джо/Джо и Поли


Тагове:   мечти,   лист,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Ti veche si izvesten! Az prochetoh , drug ste te nameri!
27.01.2010 20:55
Kolko mu e da stanesh izvesten! Kato pishesh interesni nesta , horata ste si rekat : Q da vidim dnes kakvo ni e napisal awesomepeolpe.I ste te tyrzqt! Lesno e!
Az iskam da posetq Paris i Roma tazi godina .Da poletq s parashut .
Eto napisah si list.
Pozdrav za teb!
цитирай
2. awesomepeople - :)
27.01.2010 21:17
Ще се опитаме да пишем интересни неща... ще дадем всичко от себе си!:) А за твоя бъкет лист, дано успееш, звучи незабравимо!
Поздрави,
Поли!
цитирай
3. malu - Вие сте идиотчета, но ме радвате!!! ;)
27.01.2010 23:08
Ммм на мен много ми се иска да пътувам навсякъде и по всяко време, но нещо по реалистично от моя бъкет лист е да целуна момче с пиърсинг на езика ;)
Казва ли са ми, че е много яко...но да не изпадаме в подробности!...
цитирай
4. aqualia - Хубава идея
30.01.2010 07:00
На мен ми е приятно да си правя карта на желанията, можеш да си "изрежеш" мечтите от "лъскави " списания и заглавия, да ги залепиш и комбинираш, да напишеш нещо с ръка, да нарисуваш и да сложиш тази карта на стената, получава се често много приятен за гледане и весел колаж, който даже се "сбъдва"!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: awesomepeople
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26382
Постинги: 5
Коментари: 16
Гласове: 399
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031